woensdag 20 januari 2016

Gast bloggers gezocht!

Hoi allemaal!

Heb jij altijd al een blog willen schrijven? Maar er nooit een blog durven beginnen? Ik bied je de kans om eenmalig een BLOG te schrijven! Bij elke 500 bezoekers kies één schrijver uit. En de eerste 500 is al bijna! Want nog 77 mensen moeten www.xaarwereld.blogspot.com bezoeken en dan is het zo ver! Help jij mee om deze blog te delen zodat jij misschien wel de eerste bent!



Wat moet je doen om de eerste te zijn:


  • Een mailtje sturen naar xaarwereld@gmail.com.
  • Een het onderwerp in de mail vertonen.
  • Gegevens van je zelf (denk dan aan je naam, je leeftijd, en uit welk land je komt. Je mobiele nummer mag absoluut niet!)
  • Een goede tekst mee sturen met je mailtje (want dan kan ik kijken of het goed genoeg is. Of het wel bij Xaar's Wereld past.).
  • En waarom de reden is waarom ik jou moet kiezen!
Heb je dit allemaal, en kan je niet wachten, begin dan snel te schrijven, en stuur het naar mij op. Ik wens jullie veel plezier, en succes met deze 'wedstrijd'! En niet getreurt als jij niet de eerste bent! Misschien ben jij wel de volgende!

Groetjes Xarifa, van Xaar's Wereld


 P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97