zaterdag 2 januari 2016

Goede voornemens.

Hoi allemaal!

Gelukkig nieuw jaar! Hebben jullie een goede jaarwisseling gehad? Geen verwondingen? Ik hoop het voor jullie! Ik heb het in ieder geval niet. Ik heb al mijn vingers nog, al mijn ogen. Gelukkig maar!

Hier ben ik weer, mijn derde blog voor jullie. Nu gaat het over het de goede voor voornemens. Wie heeft ze niet? Eigenlijk ik wel een beetje, ik stel ze me zelf wel, alleen lukt het me nooit om me er aan te houden. Na een tijdje gaat het toch weer fout. Herken je dat. Dan zit ik echt in mijn hoofd, ik kan het, ik doe het, en dan na een tijdje, dat verschild per jaar, maar er komt zo'n moment dat ik merk dat het weer niet lukt. Zo bijvoorbeeld om weer een naar keer naar de kapper te gaan. Ik wou dit jaar naar de kapper, maar het is niet gebeurt. Wéér niet. Ik heb het idee dat er een deel dood is van mijn haar, maar ik bel nooit een keer naar de kapper dat ik een afspraak wil. Hopelijk gebeurt het dit jaar. Mijn goede voornemen zijn voor dit jaar:

  • Het blijven volhouden met elke dag medicijnen nemen.
  • Naar de kapper.
  • Minimaal 1 blog per dag.
  • Op mijn eetpatroon te letten.
  • Meer water te drinken, dan meer sapjes.
  • Langer met deze mobiel te doen dan een jaar.
  • Mijn opleiding halen.
  • De goede opleiding voor volgend schooljaar te kiezen.
  • Geocache records te verbreken.
Meer heb ik er eigenlijk niet. Misschien zijn het wel wat hogen verwachtingen, maar misschien is het goed om het op een blaadje te schrijven en op een plek te hangen waar je het elke dag kan zien! Zoals bijvoorbeeld boven je bureau of de wc. Bij je bed kan natuurlijk ook nog! 

Wat zijn jullie goede voornemens? Hebben jullie speciale, bijzondere of eigenlijk standaard goede voornemens? Ik ben wel benieuwd naar jullie voornemens! Laten jullie ze weten in een reactie?

Groetjes Xarifa, Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Mijn je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97