dinsdag 5 januari 2016

Huiswerk

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik het met jullie hebben over.... Nou je hebt het misschien al wel gelezen dus zal ik het maar nu gaan opschrijven! Huiswerk. Soms heb ik van die dagen dat ik huiswerk heb, maar er eigenlijk helemaal geen zin in heb. Zoals de vakantie. Ik heb serieus niet aan mijn huiswerk gezeten. Nu heb ik er net aan gezeten, maar niet zo heel lang, want ik heb vanmiddag ook nog folders moeten lopen, en ook nog ben ik vandaag een blog aan jullie verschuldigd natuurlijk. Dus vandaar dat ik maar even aan mijn huiswerk heb gezeten. Ik heb net aan mijn Nederlands gezeten. En eigenlijk is dit ook wel een beetje Nederlands, want ik moet alles goed schrijven. Het staat zo stom als je alles verkeerd schrijft! Nu moet ik jullie wel een ding vertellen. In mijn middelbare schooltijd heb ik bijna nooit huiswerk gehad. Dus voor mij moet het nog een gewoonte worden om echt aan huiswerk te gaan maken. En dat valt nog niet mee. Het is natuurlijk voor mijn opleiding tot zorghulp. Mijn slechtste vak is Rekenen op school, dus daar moet ik het meeste huiswerk voor doen.

Mijn Nederlands boek
 voor het examen. Met
een schrift er naast
voor aantekeningen.

Omdat mijn opleiding maar 1 jaar duurt moet ik ook dit jaar examen doen. Dat betekend dus dat ik snel mijn draai moet vinden in het huiswerk maken. Want ja, het staat toch een beetje slordig als je de helft van je boek niet gedaan hebt met omdat je die draai niet kon vinden. Hebben jullie daar ook zo'n moeite mee gehad? Nou ik vind het bijzonder als jullie dat niet gehad hebben! Als jullie dat niet gehad hebben, hoe hebben jullie dat in hemels naam gedaan dan vraag ik me af! Ik was dit boek kwijt, want ik heb 2 Nederlands boeken, en ik heb van iemand gelukkig het boek over kunnen nemen die toch niet meer bij ons in de klas zit en die persoon heeft zijn boeken toch niet op gehaald toen die weg ging. Gelukkig voor mij! Goed ik denk dat ik wel weer genoeg over het huiswerk gehad heb vandaag. Ik ga er weer tussen uit! Ik lees graag jullie reactie's! En ga nu weer gezellig bij mijn ouders zitten! Tot de volgende blog maar weer!

Groetjes Xarifa, van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Mijn je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97