vrijdag 15 januari 2016

Inspiratie loos #zucht

Hoi allemaal!

Dit is zo'n blog waarvan ik eigenlijk geen idee heb waar ik het vandaag met jullie over moet hebben. Want er zijn geen dingen waarvan ik zo iets heb 'Dat is het! Daar ga ik het met jullie vandaag over hebben.' Dan loop je al de hele dag te denken waar ga ik het nu weer over hebben! Ken je dat als jij ook aan bloggen of vloggen bent? Nou ik dus wel. Maar mijn goede voornemen is natuurlijk om elke dag een blog te posten voor jullie. Ik ben overgins nu twee weken aan het bloggen. Dus dit zou mijn 14de blog moeten zijn, ik heb dat even na gekeken. Maar dit is al mijn 17de blog! Dus ik ben al 2 en een halve week aan het bloggen! Wat een feest! Ik heb al bijna 300 weergave gehad. Ik heb besloten om elke keer als er 500 weergave zijn geweest een gast blog te schrijven. Dit komt door een vriendin van mij die graag een keer een gastblog wou schrijven! Zij is dan ook de eerste die dit mag gaan doen. Wil jij dat ook? Ik zou dan zeggen deel deze blog zo vaak mogelijk, stuur mij een mailtje (xaarwereld@gmail.com) en maak dan kans op zo'n gast blog als ik bij de 1000 weergave ben. Want ja de eerste 500 gaan naar mijn vriendin! Dit is eigenlijk een doelloze blog hé, vinden jullie ook niet? Dan zal ik maar snel gaan stoppen, want dan kan ik jullie voor nu even niet meer vervelen! En heb ik morgen wel een leuke blog voor jullie! Want met dit onderwerp heb ik gewacht tot het een keertje was dat ik daarna naar toe ging. Tot morgen! En een fijne avond!

Groetjes Xarifa, van Xaar's wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97

P.P.S. O shit, morgen moet ik over de #nopoo-challenge bloggen, dat had ik jullie beloofd! Nou dan zondag maar die andere blog. Tot morgen