maandag 18 januari 2016

Lekker koud

Hoi allemaal!

Nu is het in heel Nederland koud! Eindelijk! Daar ben ik zo blij mee! Want dan kan er eindelijk sneeuw komen! Als er neerslag überhoud komt natuurlijk! Ik hoop van wel, maar in Nederland is het nooit zeker! Helaas. Ik vond het vandaag in ieder geval als wel best. Want het was ook best mooi. Er lag een laagje ijs op de sloten, bij mij in het dorp heeft het ook een beetje gehageld, en dat bleef op sommige plekken liggen. En het bleef gewoon onder nul! Ik heb natuurlijk een paar foto's gemaakt en een collage van gemaakt!

Rechts boven was ik folders lopen, links
boven kon ik schaatsen op de straat,
rechts onder lag er hagel, en links onder
ligt er ijs op de sloot!

Ook waren sommige stukken van de straat bevroren, dus daar konden wij ook schaatsen. Niet dat wij schaatsen gebruikten, maar wij deden het gewoon met onze schoenen. Dat ging net zo makkelijk! Ik hoop dat het niet zo erg word als een paar weken terug in het noorden, maar gewoon kleine beetjes is wel goed genoeg voor mij! Want anders dan val ik, en daar heb ik niet zo veel zin in eigenlijk. Wat hadden jullie vandaag aan? Ik een lekker dikke trui. Hij is grijs, en is ooit verkeerd aangeslagen. Ik zou er 21 euro voor moeten betalen, maar ze hebben hem voor 0,21 eurocent aangeslagen. Dat is alleen maar mooi! Toch?

Dit was mijn blog alweer voor vandaag! Ik wens jullie een hele fijne avond nog, en tot morgen bij mijn volgende blog!
Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97