zondag 10 januari 2016

Met de trein.

Hoi allemaal!

Ik ga regelmatig met een aantal meiden opstap. Ik ga eigenlijk altijd naar hun huis toe. Zij wonen in Waddinxveen of Bergambacht. Gister heb ik gebowld voor iemand haar verjaardag, in Gouda. Ik stap altijd op Alphen aan den Rijn op de trein. Want dat is voor mij het dichtste bij, nou ja ik kan ook met de bus. Dan moet ik eerst naar Bodegraven. Wat opzich wat dichter bij is. Ik zou plekjes vrij houden voor de meiden die in Waddinxveen zouden instappen. Alleen zat ik in de verkeerde voorin :P. Want daar hadden we afgesproken. Ik ben zo lang geleden in Gouda voor het laatst uitgestapt, dat ik niet meer wist aan welke kant het was, dus ik was bij de Alphense voorin in gestapt, het moest dus de anderenkant zijn ;). En wij maar van elkaar denken dat we de trein gemist hadden.

Hier zit ik in de trein :)! Even een foto maken
met de selfiestick!

Gelukkig is het goed gekomen. Nu reis ik eigenlijk wel vaak met de trein. Naar veel plaatsen, dus alleen niet alleen naar Gouda. Zo ben ik laatst met mijn moeder naar Amsterdam geweest. En je raadt het al in de trein! Op zich hebben wij wel een auto hoor. Dat is het probleem niet, maar alleen mijn vader heeft een rijbewijs, dus die rijd ook wel. Maar als ik dan ergens naar toe ga, is het toch al snel met de trein. En soms daarna met de bus of wat voor openbaar vervoer dan ook. Ik vindt het ook wel lekker, Want als je in een trein zit en je hebt met vrienden afgesproken of je komt net uit school, en je zit alleen dan kan je tot je zelf komen, even alles verwerken wat je die dag mee gemaakt hebt. Dat vind ik lekker. En als je toch met iemand bent, en jullie hebben even niks te melden, dan kan je ook even lekker zitten, en niks doen. Maar dat hou ik niet lang vol hoor! Helaas voel ik me op het moment niet zo heel erg fit, dus ik hou het hierbij. Als jullie het niet erg vinden te minste. Ik wens jullie een hele fijne avond toe. En graag tot mijn volgende blog!

Groetjes van Xarifa van Xaar's wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97