zondag 3 januari 2016

#nopoo-challenge, deel 2

Hoi allemaal!

Het is weer tijd voor een (hopelijk) leuke blog! Het gaat weer over de #nopoo-challenge. Want vandaag mag ik mijn haar weer wassen. Na een week. Het was donderdag echt gek om mijn haar niet te wassen. Maar ik merk nu al dat er toch echt wel verandering in mijn haar zit. En het voelt wel lekker aan nu. Want het word al wat zachter, en het begint ook minder te pluizen heb ik het idee. Ik kom er nu ook veel makkelijker met de borstel doorheen. Maar het wordt nu ook wel vetter zo boven op mijn hoofd bij mijn kruin. Dat is nog best lastig om goed naar benden te borstelen. Maar misschien is het dan handig als ik het nog meer ga borstelen!

 
Als jullie weer goed kijken zien jullie de achterkant van mijn haar in de spiegel!

Het is opzich ook wel fijn om een keer in de week je haar te wassen, want ik heb gemerkt dat ik dan in ieder geval minder lang onder de douche sta. En mijn ouders vinden dat ook echt fijn. Want het is vaak zo dat ik net te lang onder de douche sta, want mijn ouders zeggen tegenwoordig dat je ook alles kan doen wat je moet doen ook in 5 minuten kan doen. En daar geef ik ze nog geen eens ongelijk in. Want toen we op vakantie waren met de zomer kon ik het ook. Waarom thuis dan niet, toch? Vanaf ga ik het alleen nog over de #nopoo-challenge op zaterdag schrijven. Want dat is misschien wel véél leuker! Ik wens jullie nog een fijne avond voor nu. Want ik morgen ga ik leuke dingen doen, en moet dus vroeg op. Tot morgen avond!

Groetjes Xarifa, van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Mijn je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97