zaterdag 9 januari 2016

#nopoo-challenge deel 3!

Hoi allemaal!

Vandaag is het al weer 2 weken geleden dat ik met de #nopoo-challenge mee doe. Vandaag is het dus de 2de keer dat ik mijn haar ga wassen in een week tijd. Ik merkte vorige week dat ik na het wassen echt heel erg veel klitten had. Als ik het niet vergeet zal ik er vanavond een foto van maken en volgende week bij posten. Het was zelf zo erg al die klitten dat ik maar aan mijn moeder gevraagd heb of zij mijn haar wou borstelen. Want ik kwam er echt niet door heen! Dat was zo vervelend. Maar wie mooi wil zijn moet lijden na tuurlijk, dus ik ook. Doet een van jullie overigs ook mee met de #nopoo-challenge? Ik heb de afgelopen week trouwens gemerkt dat mijn haar minder vet is geworden als vorige week. En ook veel zachter. Ik ga overigs wel gewoon meer keer mijn lichaam wassen onder de douche. Want met een washandje duurt mij te lang. Dan sta ik echt minder lang onder de douche dan als ik mijn haar wel was. Ik heb dan mijn haar in een knot. Dat werkt voor mij het beste omdat ik zulk lang haar heb.


Je ziet links boven hoe ik mijn haar heb als ik die andere keer onder de douche ga. Rechts boven is mijn haar nog niet gedaan als ik uit mijn bed kom. Als ik mijn haar ga borstelen dan begin ik altijd onder in, want als je boven begint met borstelen krijg je veel klitten onder in je haar, dan is de kans erg groot dat je je haar af moet knippen. Zoals je misschien hier boven ziet dan zie je dat ik met mijn hoofd onderste boven hang, zo borstel ik het ook, want je haar maakt van nature vet aan, en ik ben er van overtuigd dat het vet daar ook zit, dus vandaar dat ik ook zo mijn haar borstel. en vanaf boven af verspreid je het vet ook door de rest van je haar. Ook super belangrijk om daar ook je haar te kammen of te borstelen. Dit was weer mijn blog voor vandaag! Tot de volgende blog!

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97