dinsdag 19 januari 2016

Opleidingen

Hoi allemaal!

Het is weer de tijd van het jaar dat er weer open dagen zijn op middelbare scholen, MBO/HBO scholen en de Universiteit zal dat ook wel weer hebben. Zo ga ik binnenkort kijken, wat ik in de toekomst ga doen. Ik zit te twijfelen of ik veder ga in de zorg, en dan met kinderen veder ga. Of ik ga de richting op om de bak wereld in te gaan en mijn eigen bedrijf te beginnen. Allemaal best lastig vindt ik. Want het zijn allebei dingen die ik graag doe. Ik denk toch dat ik in de zorg blijf. Want ik heb het idee dat als ik veder in de horeca ga, dat ik dan ook weer Niveau 1 horeca moet gaan doen. En daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in. Want daar gaat dan nog een jaar in zitten. En ik wil heel graag door. Nou ik ga wel op de open dag kijken. Ik wil in ieder geval wel op het ID College blijven. Want ik vindt het een fijne school daar ze prettig werken. Ik voel me er prettig en veilig. Dat is erg belangrijk vind ik. Niks zo vervelend als je niet thuis voelt op school. Hebben jullie ook dat jullie moeten gaan kiezen wat jullie willen? Weet je al überhoud wat je wil? Ben je niet zo'n geval als ik dat je altijd maar twijfelt en alles leuk vindt? Ik hoop voor jullie niet. Want het is echt mega vervelend! Dit wordt in ieder geval nog vervolgend door mij. Want het zou leuk zijn dat jullie weten wat ik hierna ga doen. Ik hoop in ieder geval dat ik slaag voor mijn Niveau 1 Zorghulp. Dit was mijn blog voor vandaag! Tot morgen! Want dan is er een nieuwe blog van mij!

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld

 P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97