maandag 11 januari 2016

Vloggers

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik het met jullie hebben over mensen die vlogs maken. Jullie kennen ze vast wel, mensen die met een camera zich zelf opnemen, en dat tot een filmpje maken. Zo heb je bijvoorbeeld Enzo Knol. Die kennen jullie vast wel. Ik persoonlijk vindt het wel grappig, maar niet echt mijn soort smaak zeg maar. Ik kijk heel graag BeautyNezz. Want ja, dat spreekt mij gewoon iets meer aan. Misschien wel omdat zij het toch over meiden dingen heeft, en Enzo Knol ja over van alles en nog wat, wat mij niet genoeg aan spreekt. Maar zijn vriendin Dee, vindt ik met haar muziek dan wel weer leuk! Ook kijk ik ZieZo Juul. Ook erg grappig om te volgen! Tja het zijn eigenlijk mensen zoals ik die dingen willen delen. Wat natuurlijk heel leuk is! En iedereen doet het op zijn of haar eigen manier!

Grr ik kan geen foto plaatsen, dus zo maar een linkje plaatsen naar BeautyNezz haar youtube kanaal!

Nou dit was het eigenlijk wel voor vandaag, ik voel me nog steeds niet helemaal fit, dus vandaar zo'n korte blog. Het is jammer, maar het kan niet anders.

BeautyNezz, mijn favo youtube kanaal! https://www.youtube.com/channel/UCmvcmJQVoj6b97NSX15JCiw

Groetjes, Xarifa van Xaar's wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97

P.P.S. Willen jullie nu graag een filmpje van mij zien, laat dan alsjeblieft weten wat voor GRATIS programma is voor de pc om filmpjes in elkaar te zetten, wat ook nog goed te begrijpen is! Alvast bedankt!