dinsdag 2 februari 2016

De griep.

Hoi allemaal!

Het heerst weer :(. De griep. En natuurlijk slaat hij mij ook niet over. Verkouden. Dat betekend dus 9 van de 10 keer dat het overslaat naar mijn longen. Zoals nu :/. Astma en een verkoudheid gaan bij mij niet goed samen. Vandaag ook al aan de lange medicijnen gezeten, de verneveling. Dat zijn 4 medicijnen in een bakje, waar dan een kapje aan gaat, daarna word alles aangesloten. En dan kunnen er 10 minuten aan medicijnen beginnen. Dat duurt lang. Zeker in de nacht. Want dan is er niet veel op televisie, en je kan ook niet meer met iemand chatten, want niemand is om 3 uur s' nachts wakker.

Ik lach hier wel, maar dat mag eigenlijk niet tijdens het vernevelen,
want dan gaan er medicijnen verloren.

Dan kan ik eigenlijk alleen maar stil zitten als ik hier aan zit, want als ik mijn hoofd naar beneden doe dan komt het niet goed aan. Gelukkig mag ik wel televisie kijken, want dat is nog een beetje goed gedraaid zitten. Der net ook even getemperatuurt, en dat zag er niet goed uit, verhoging. Ik weet dus niet of ik in de komende dagen veel ga bloggen. Ik hoop van wel, maar beloof niks. Ik ga nu weer uitrusten. Fijne avond nog!

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97