woensdag 3 februari 2016

Even een korte blog.

Hoi allemaal!

Zoals als jullie gister hebben kunnen lezen, heb ik last van de griep. Nu is dit op mijn longen geslagen, en ben ik bij de huisarts geweest.

 Hier zit ik bij de huisarts te wachten tot ik aan de beurt ben.

Het scheelde volgens mij weinig of ik was door gestuurd naar het ziekenhuis. Ik heb uit eindelijk een kuurtje voor mijn longen gehad, omdat ze er zo erg aan toe waren ondanks de verneveling.

Dit is mijn pilletje, wat op de foto kleiner lijkt dan dat het echt is.

Dus ik blog even niet tot ik mij weer goed genoeg voel om te bloggen. Want het licht van de pc komt nu ook harder binnen als normaal. 

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97