zaterdag 13 februari 2016

Goede voornemens, hoe staat het er voor?

Hoi allemaal!

Gaat het goed bij jullie goede voornemens? Of zijn jullie er al weer mee gestopt? Bij veel mensen gebeurt dat wel, dat ze twee weken zich aan hun goede voornemens houden, en daarna is het klaar. Omdat het niet snel genoeg gaat. Maar in twee weken bereik je ook niks vindt ik. Je moet er echt tijd voor nemen om iets te bereiken wat je wilt. Goed, ik heb mijn lijstje er weer even bij gepakt. Wat er op mijn lijstje staat:


  • Het blijven volhouden met elke dag medicijnen nemen - check! Lukt nog steeds!
  • Naar de kapper - check! Gedaan. En gelijk mijn haar gedoneert.
  • Minimaal 1 blog per dag - Niet check. Helaas heb ik een drukke dag gehad en ben ik ziek geweest om het vol te houden.
  • Op mijn eetpatroon te letten - Nog niet check. Eerlijk gezegd is dit lastiger dan ik dacht. Want als je allemaal lekkere dingen ziet, en je hebt het geld er voor dan kom je snel in de verleiding om het te kopen.
  • Meer water te drinken, dan meer sapjes - Nog niet check. Sapjes zijn veel lekkerder als water, en verleidelijker om te pakken als water.
  • Langer met deze mobiel te doen dan een jaar - Daar kom ik pas eind van het jaar achter, dus deze kan ik ook nog niet afvinken.
  • Mijn opleiding halen - Ik zit nog midden in mijn opleiding, maar zal dit in juli te weten komen.
  • De goede opleiding voor volgend schooljaar te kiezen - check! Ik heb me zelfs al ingeschreven.
  • Geocache records te verbreken - Ja daar kom ik ook pas eind van het jaar achter, dus deze kan ik ook nog niet aanvinken.



Inmiddels zijn er ook al wat dingetjes bij gekomen. Wat ook leuke, maar ook zeker uitdagende dingen zijn voor mij. Ik zal ze even op een rijtje zetten:

  • Meer foto's maken met mijn camera dan met mijn mobiel. Omdat het toch betere kwaliteit is.
  • Sparen; dat sparen lukt mij niet zo goed. Maar het is wel beter als ik het doe. Want dan kan ik allemaal leuke dingen gaan doen. Zoals vakantie's met vriendinnen. en misschien wel een betere camera kopen.
  • Beginnen met trainen voor een lange afstands wandeling. Dat wil ik al een tijdje doen namelijk.
Dus mijn voornemens voor 2016 zijn nu:

  • Zoveel mogelijk blogs plaatsen in 2016.
  • Op mijn eetpatroon te letten.
  • Meer water drinken dan sapjes.
  • Langer met mijn mobiel doen dan een jaar.
  • Mijn opleiding halen.
  • Geocache records te verbreken.
  • Meer foto's maken met mijn camera dan met mijn mobiel voor deze blog.
  • Sparen.
  • Beginnen met trainen voor een lange afstands wandeling.


Dit was mijn blog voor vandaag! Tot morgen allemaal! Fijne avond nog! Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97