maandag 1 februari 2016

Open dag.

Hoi allemaal!

Zo vandaag ben ik naar de open dag op school geweest. Dat was weer erg informatief! Ik heb bij niveau 2 gekeken. Helpende zorg en wel zijn ga ik doen. Ik heb me gelijk ingeschreven. Dat is handig, want die lieve mevrouw, heeft alles voor mij ingevuld, ik hoefde maar een paar vragen te beantwoorden. Het was nog wel veel info wat ik kreeg. Ik moet nog alles een beetje verwerken. Maar dat komt zo als ik in bed lig. Er stonden buiten hele mooie bollen (van plastic denk ik), ze gaven allemaal licht! Ik zal er even een foto van plaatsen!

Dit zijn de bollen. De voorste was net aan het verkleuren.

Ook is er een wedstrijd, als je vandaag was geweest, en een foto maakte, dan kan je een van de vijf prijzenpakketten winnen als je een mooie foto maakten. En ook een tasje met informatie, een een blaadje met info. Over de opleiding zelf. En druk dat het was. Daar door was het mega warm. Die studenten die mij naar de goede plek moesten brengen die wezen mij en mijn ouders en broertje de verkeerde weg. We konden een weg nemen die veel makkelijker is. Nou ja, kan gebeuren. Gelukkig ben ik al een beetje bekend op deze school. Maar niet zo erg als andere studenten. Gelukkig, want het is een drama als je de hele school kent. Dit was alweer mijn blog voor vandaag. Ik wens jullie nog een fijne avond en tot morgen! Veel kusjes van Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97