zondag 21 februari 2016

Week Xarifa #1

Hoi allemaal!

Af en toe zal ik eens gaan plaatsen hoe mijn week er uit zag. Als ik iets boeiends gedaan heb, een gewone week, het maakt niet uit. Vandaag is dus de eerste! Veel plezier met lezen!


Maandag 15 februari 2016


Maandag had ik totaal geen inspiratie voor een goede blog. Ik heb uit eindelijk iets gekozen, maar ik was hier totaal niet tevreden over.

Dinsdag 16 februari 2016


We moesten op school aan elkaar complimentjes geven. Kortom, even een oppertje. Ik moet ze nog steeds aan mijn muur hangen. Want als ik dan even niet lekker in me vel zit, kijk ik er naar en wordt ik weer vrolijk. Dit was er eentje, want deze persoon overviel het een beetje, en dacht ik schijf hem zo op voor de hele klas.

Woensdag 17 februari 2016


Een presentatie maken over drugs en jongeren. Lastig onderwerp, maar zeker interessant.

 Donderdag 18 februari 2016
 Tijd voor stage verslagen. Lastig om te graven. Niet mijn favoriete ding om te doen, maar zeker belangrijk voor mijn diploma.

Vrijdag 19 februari 2016

Ik zat op de fiets, en het was mistig, ik heb toen deze foto gemaakt. Ik vind het bijzonder dit zo te zien. Ik kon gelijk weer omkeren omdat ik onverwachts een dagje vrij had. Lekker, maar ik moet nog even uitvinden hoe ik dit doe met mijn stage uren.

Zaterdag 19 februari 2016


Bij de SVR beurs geweest om campings uit te zoeken. Een leuke dag!

Zondag 20 februari 2016


Ik heb gewerkt. Sommige mensen zijn hier op tegen, wegens de zondags rust, ik weet het, maar ik moest echt werken, anders heb ik niet genoeg tijd om het weg te lopen. Het is nu bijna af, misschien dat ik zo nog even door ga, maar dat is nog niet zeker. En anders doe ik het morgen.

Dit was mijn week. Hebben jullie nog leuke dingen gedaan afgelopen week?

Ik heb nu lekker een week je vakantie, dus tijd genoeg om misschien wel wat blogs voor uit te werken. Dat is wel lekker, of in ieder geval goeie onderwerpen te bedenken. Tot morgen met een nieuwe blog.

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97