maandag 22 februari 2016

Weekend/vakantie ochtend routine

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie zien wat ik altijd in de ochtend doe als ik weekend heb of vakantie.


Ik wordt eigenlijk best wel vaak wakker gemaakt. Vandaag was dat rond 10:00 uur.


Dan lig ik vaak nog even in mijn bed, op mijn mobiel te spelen. Dat vindt ik altijd lekker wakker worden eigenlijk.


Daarna ga ik naar beneden, en ga ik een lekker boterhammetje makken voor mij zelf, met hagelslag. De ene keer heb ik bij mijn ontbijt melk en de andere keer thee. Vandaag had ik melk.


Smullen maar!


Dan als ik het boterhammetje op heb dan ga ik nog even achter mijn mobiel, of televisie kijken. Ik heb daar geen foto van gemaakt eigenlijk. Dus dan maar naar de volgende stap, dan ga ik aankleden. Dit was mijn kleding voor vandaag:


Dan neem ik gelijk mijn medicijnen in. Want dan kan ik die in ieder geval niet vergeten.


En ook daarna doe ik mijn haar, ik ben daar vergeten een foto van te maken.

Dit is mijn ochtend routine. Hoe doen jullie dat altijd?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97