zaterdag 27 februari 2016

Weer naar Woerden

Hoi allemaal!

Ik ben gister natuurlijk naar Woerden geweest met mijn vriendinnen. Vandaag ben ik met mijn ouders naar Woerden geweest. En ook weer met de trein! Dus we zijn weer met de trein gegaan. We zijn in Bodegraven opgestapt.


In Woerden zijn we gaan geocachen. Weet je niet wat geocaching is? Klik dan dit woordje: Geocaching. We hebben een multi proberen te lopen, maar helaas is dat niet gelukt. Omdat we niet alle antwoorden kregen, en het lukte niet overal. Helaas! Het was wel gezellig. Daarna zijn we nog even door de winkelstraten gelopen om gewoon even te kijken. Dus eigenlijk hebben we niet veel gedaan in Woerden. Maar het was wel gezellig, en daar gaat het om! Toch? We zijn uit eindelijk hadden we de trein weer om 17:06 weer terug naar Bodegraven om weer lekker naar huis te gaan.

Ik had best wel last van een lege buik. Toen we terug kwamen, deden mijn voeten en benen. Niet zo gek, als je eerst naar de scouting gaat, en drie uurtjes staat, en daarna nog een paar uur lang lopen door Woerden. Dus het was vandaag een lange dag. Maar ik ben moe, maar voldaan.

Vinden jullie het leuk om twee dagen na elkaar naar de zelfde plaats gaan?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97