maandag 21 maart 2016

Band lek

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer tijd om naar school te gaan. Dus dat betekend dat ik weer moet gaan fietsen om naar school te gaan. Dat is allemaal niet zo erg hoor. Dat is alleen maar goed voor mijn beweging. Tot ik net voorbij het station in Alphen aan den Rijn ben en ik mijn achterband voel gaan hobbelen. Hij is dus leeg. Dus ik stuur een Whats appje naar mijn docent (ja, ik heb in het begin van het schooljaar de nummers gehad van mijn docenten.) dat ik wat later ben. En uitgelegd waarom. Gelukkig gebeurt dit niet heel vaak dat ik later ben, of ziek ben. Dus ik kan het gelukkig wel hebben. Ik was ook niet heel veel later, maar 10 minuten of zoiets. Want het is van het station maar ongeveer 10 minuten lopen naar school. Ik had niet heel erg veel gemist (fieuw!) Dus na school ben ik naar het station gelopen, met de fiets weer aan de hand om mijn band op te pompen (gelukkig kan dat bij ons in Alphen aan den Rijn). Maar na 10 minuutjes ongeveer zag mijn band er weer zo uit:

Ik weet niet of je het ziet dat hij plat is, maar dat was hij best wel.

Dus ik heb ongeveer zo een uurtje met de fiets aan de hand gelopen. Ik fiets al zo'n 7,3 kilometer op een dag, na de 10 minuten dat ik op de fiets moest ik nog 4,8 kilometer lopen.  Dat vond ik opzich niet erg, want ik hou wel van lopen, maar omdat ik over een saaie rechte weg loop is het niet echt boeiend ofzo. Gelukkig heb ik een bak voor op mijn fiets, dus kon ik daar mijn tas in kwijt.

Hebben jullie wel eens van school naar huis moeten lopen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97