zaterdag 19 maart 2016

Challenges op zoeken voor deze blog.

Hoi allemaal!

Ik heb jullie gister een verzoekje gedaan op mijn blog (Moeilijk denken). En ik jullie beloofd om zelf ook eens te gaan zoeken. Dat heb ik vandaag gedaan! Google was niet mijn beste vriend vandaag. Helaas.


Tot ik op het idee kwam dat ooit iemand gezegd had dat als je 2 boterhammen eet als je opstaat dat je dan meer energie zou krijgen én dat je dat dan zou afvallen. Dat wil ik eens gaan proberen! Ik begin daar op 1 april 2016 mee. Dan ga ik 1 maand lang 2 boterhammen eten in de ochtend. Ik hou jullie daar natuurlijk van op de hoogte. Ik zal dan de update plaatsen op zaterdag. Ik zal ook eens kijken voor een weegschaal. Dan kan ik ook echt kijken of ik dan ook daadwerkelijk afval. Weet iemand een goedkoop adresje om een mensen weegschaal te scoren? Ik heb daar namelijk nooit op gelet. Dit is dus een challenges. Maar ik wil er nog veel meer! Want dan kan ik mijn blog vullen. Weten jullie er nog 1 (meer mag natuurlijk ook!)? Ik vindt het altijd leuk om een uitdaging aan te gaan. Misschien ben ik daar ook wel een beetje scout voor.

Hebben jullie nog een toffe uitdaging?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97