zondag 27 maart 2016

Het drumstel

Hoi allemaal!

Vanavond is er een gastblog van Maaren. Hij gaat het over het drumstel hebben met jullie! Veel lees plezier!

Heeey mensen, ik ben Maaren, en hier een hele nieuwe blog.

Het drumstel was niet altijd het zelfde geweest, de trommels bestaan langer dan het drumstel. Het drumstel is bij de fanfare begonnen eind de 19e en begin de 20e eeuw kwam het drumstel tot leven.
Nu:


Toen:


Met vele drumstellen tot gevolg. Zo is het drumstel tot leven gekomen, en kunnen we van de muziek genieten en ook als je wilt muziek mee maken (en als je dat kan natuurlijk én als je het hebt thuis of op school!)!

De groeten van Maaren.

Vonden jullie deze blog leuk? Laat het dan weten in de reactie's!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97