zaterdag 12 maart 2016

Jantje Beton

Hoi allemaal!

Vandaag was het weer tijd voor de scouting! Vandaag hebben we met de groep collecte gelopen voor Jantje Beton. Een goede stichting om voor te lopen. Al zeg ik het zelf! Het is namelijk zo dat Jantje Beton geld ophaalt voor kinderen die geen speeltuin in de buurt hebben er eentje krijgen óf als ze die wel hebben er veilig naar toe kunnen gaan, want dat is helaas niet overal zo. Ik vindt dat eigenlijk best wel sneu, dan kan je dus niet óf bijna niet buiten spelen. Terwijl dat zo belangrijk is voor kinderen.

De rest van de vereniging hebben we ook gelopen. En in totaal heeft Scouting Alphen aan den Rijn € 4584,05 euro opgehaald. Iets meer als vorig jaar. Wij mogen de helft van dit bedrag houden, zodat wij de kinderen van de vereniging ook weer veder kunnen helpen, zoals bijvoorbeeld nieuw spelmateriaal te kopen. Zodat zij ook wel eens nieuws kunnen doen. #datvindtikleuk!

Heb jij ook wel eens een collecte gelopen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97