donderdag 17 maart 2016

Lente tag!

Hoi allemaal! 
Omdat zondag de lente begint (In Nederland dan) heb ik alvast een lente tag voor jullie! Om ook alvast in de stemming te komen.
1. Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?
Dat er weer nieuwe dieren worden geboren, de bloemetjes komen ook weer en het zonnetje komt ook weer! Ik ben daar serieus heel blij mee, omdat ik dan me weer fitter voel. En minder moe.
2. Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Naar de lekkere bloemetjes en het vers gemaaide gras, ook al kan ik daar niet helemaal tegen. Vanwege mijn hooikoorts.
3. Wat is je favoriete lente nagellakkleur?
Nu paars denk ik. Mij maakt het eigenlijk helemaal niet uit, ik vindt zoveel kleuren leuk! Ik kan dus niet kiezen.
4. Wat is je favoriete lente bloem?
Ik weet het niet, ik hou heel erg van kleurtjes, dus bloemen met veel kleurtjes daar hou ik wel van, maar om nu te kiezen lukt mij niet.
5. Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?
De off shoulder. Dus dat je je schouders laat zien, niet dat het mij zal staan. Maar ik vindt het wel mooi om naar te kijken.
Lekker in het zonnetje! Vorige zomer was dit.
6. Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?
Ik draag helemaal geen parfum omdat ik er niet goed tegen kan, dus ik zou de geurkaars doen, en dat zal een beetje warm zijn, omdat ik daar een warm gevoel van krijg.
7. Houd jij een lente schoonmaak?
Néé! Waarom zou je alleen in de lente schoonmaken? Dat doe je toch in alle seizoenen dus waarom zou de lente schoonmaak uberhoudt bestaan? Nou ja mij boeit het in ieder geval niet.
8. Wat is je favoriete lente accessoire?
Zonnebril! Want de zon staat zo laag, dus dan is het lekker wanneer je op de fiets zit om je zonnebril op te hebben.
9. Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?
Nou nog niet eigenlijk. Wij kijken altijd die dag wat we doen.
10. Omschrijf je favoriete lente outfit?
Een vest, met een luchtig shirt er onder en nog een lange broek omdat het nog niet heel warm is.
Wat is jullie favoriete lente geurtje?
Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.
P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97