maandag 7 maart 2016

Lente weer!

Hoi allemaal!

Het word weer LENTE! Ik hou gewoon erg van de lente, wacht ik hou van alle seizoenen.... Maar ik ben eigenlijk wel blij met de lente, behalve als de zon in mijn ogen staat als ik op de fiets zit, maar dat moet maar even! Ik hou zo van de lente omdat de zon weer lekker gaat schijnen, er minder regen komt, en het gewoon weer lekker warm wordt! En je gewoon bruin kan gaan worden. Vandaag heeft het in een aantal plaatsen van Nederland nog wel gesneeuwd. En daar bleef het gewoon liggen! Ik ben gewoon hartstikke #jaloers! Maar goed, ik heb gewoon folders kunnen lopen in de zon! Ook hartstikke lekker! Want dan schiet het naar mijn idee gewoon meer op.


Vanmorgen moest er nog wel bij ons gekrabd worden, maar niet erg veel, toen ik wakker werd. En toen ik weg ging was het ook niet echt super koud ofzo, of ik ben er alweer aan gewend dat het in de ochtend als ik weg ga wat frisser is. Nou ja, het zal ook eigenlijk wel.

Hoe was het weer bij jullie vandaag?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97