zaterdag 26 maart 2016

Quotes

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik het met jullie hebben over quotes. Ik vindt ze altijd heel inspirerend. En ik denk dat ze daar ook voor bedoeld zijn. Om mensen te laten zien dat je het ook anders kan bekijken. Zo ben ik fan van Loesje. Die hebben altijd grappige teksten, maar je kan het wel bekijken op een andere manier. Zoals deze bijvoorbeeld vindt ik erg mooi:

Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren. Loesje

Zo zijn er dus wel meer van dit bedrijf die ik mooi vindt, maar deze springt er nu even uit. Want je moet niet altijd denken dat als je iets lastig vindt dat je het ook niet kan. Ik krijg elke dag een e-mail waarin een mooie of inspirerende quote staat. Dat is wel in het Nederlands. Ik snap er zelf ook niet altijd iets van, dus dan laat maar zitten. Dat maakt niet uit als je het ook niet snapt. Je moet kijken uit welke quote jij kracht kan halen. Die kan je op schrijven als je wilt. Maar natuurlijk hoeft dat niet.

Hebben jullie een favoriete quote?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97