donderdag 31 maart 2016

Tag 10 questions about blogging.

Hoi allemaal!
Vandaag heb ik een nieuwe tag voor jullie. Het zijn 10 vragen over waarom ik ben gaan bloggen. Ik heb jullie al wel iets vertelt volgens mij, maar nog lang niet alles! Dus ik wens jullie veel plezier met lezen!

01. Wanneer ben je je blog gestart en waarom?
Ik ben in 2014 gaan bloggen met 2 knuffels. Lynn en Dave. Ik vond het leuk om over hun te schrijven wat ze deden. Dus een soort van wat ik deed maar dan in een pseudiem. Maar dat deed ik maar 3 dagen in de week. Op een gegeven ogenblik kon ik geen foto’s meer uplouden en was ik gestopt. Maar ik miste het bloggen wel, dus ben ik Xaar’s Wereld begonnen.

02.Weet je nog wat je eerste blogpost was?

Ja, dat was dus het voorstellen van de knuffels. Zodat mensen wisten wie ze waren.

03. Welke comment is je het meeste bijgebleven?

Ik heb geen comments gehad bij de knuffels. Bij Xaar’s Wereld heb al wel reactie’s gehad. De meeste is bij mij bij gebleven is van Jonna van Vliet, dat mijn haar mooier was geworden door de #nopoo-challenge.

04. Wat was het eerste product dat je ooit voor je blog ontving?

Ik heb nog geen producten gekregen voor mijn blog. Ik koop ze nog zelf. Maar misschien dat het nog wel gaat gebeuren, maar dat meldt ik dan natuurlijk!

05. Wat is het tofste dat je ooit dankzij je blog hebt mogen doen?

Wat ik tot nu toe leuk vondt om te doen was de #nopoo-challenge. Ik vond dat wel grappig om te doen. Maar dat was niet in opdracht, nou ja, in opdracht van mij zelf ;).

Dit zijn de knuffels waar mee ik begonnen ben met bloggen.

06. Wat was je grootste blog-blunder?

Dat ik niet weet waar ik het over moet gaan doen.

07. Word je vaak door lezeressen aangesproken op straat?

Nee eigenlijk niet, ik plaats ook niet veel foto’s van mij zelf dus ik wordt niet veel herkent. Misshien in de toekomst wel.

08. Wat vind je het leukst aan bloggen?

Dat ik het elke dag over iets anders kan hebben waar ik zin in heb.

09. Waar hoop je dat je blog over vijf jaar staat?

Dat ik nog steeds met plezier blog, heel veel blogs gepost heb, en veel dat ik veel trouwe volgers heb.

10. Wat is jouw ultieme tip voor beginnende bloggers?

Gewoon doen wat je leuk vindt. Dat doe ik ook. Gewoon doen wat je wilt een waar jij je fijn bij voelt.

Als jij een beginnende blogger bent en wil jij ook eens een tag plaatsen? Kijk eens dan op de volgende site: http://trendbubbles.nl/50-nederlandse-tag-vragen-ideeen-voor-bloggers/
Hebben jullie ook ooit geblogt?

Groetjes Xarifa van Xaar’s Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97