maandag 14 maart 2016

Thee tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Het is een thee tag. Ik hou namelijk heel erg veel van thee. Laten we snel beginnen!

1. Losse thee of theezakjes?

Thee zakjes, dat is goedkoper als losse thee naar mijn idee.

2. Sterke thee of slappe thee?

Sterke thee. Dan proef je meer van de smaak.

3. Wat voor lekkers eet je graag bij de thee?

Jodenkoeken op dit moment.

4. Wat zijn je favoriete merken thee?

Pickwick, Albert Heijn thee & Orient Sunset.

5. Drink je op bepaalde tijdstippen een specifieke soort thee?

Nee dat doe ik eigenlijk niet. S'avonds voor het slapen gaan drink ik standaart thee, maar niet dat het half 8 in de avond is en om half 9 in de avond, dat verschilt wel. En een specigieke thee soort heb ik ook niet. Ik vind bijna alles wel lekker. Ik hou niet heel erg van gewone thee.


6. Noem je drie favoriete theesmaken op dit moment

1. Zoethout (staat standaard op 1)
2. Sterrenmunt
3. Mango.

7. Uit welke kopje(s) of glazen drink je het liefst thee?

Uit glazen bekers, geen idee waarom eigenlijk.

8. Waar moet jouw ideale theekopje aan voldoen? (Denk aan groot, klein, dik/dun glas, dik/dun steen)

Een grote glazen beker met gewoon glas en Mickey Mouse er op.

9. Welke thee vind je echt niet te pruimen?

De gewone thee die in Nederland te koop is.

10. Wanneer geniet je het meest van een kopje thee?

De hele dag door. Maakt niet uit wanneer. I <3 Thee

Wil jij ook een tag invullen ga dan naar deze site: Tag link.

Wat is jullie favoriete thee?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97