vrijdag 4 maart 2016

Van 10 naar 1 tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een late blog voor jullie, ik wou nog even wat opzoeken wat langer ging duren dan ik verwacht had. Dus nu komt de blog! Het is weer een tag; ik ben echt verslaafd aan tags, ik weet niet waarom. Ik denk dat ik er eens met iemand eentje ga invullen samen. Deze tag gaat van 10 naar 1, en dan moet ik hem invullen zo van 10 dingen die... en zo tot 1. Ik wens jullie veel lees plezier!

10 Dingen over mijzelf:

Leuk, aardig, sterke (soms een te sterke) mening over iets, als het me niet zint merk je dat gelijk, sociaal, me zelf, behulpzaam, spontaan, leergierig en een doorzetter.

9 Dingen die ik leuk vind

schrijven, scouting, geocaching, tekenen, wandelen, fietsen, lezen, bakken en lekker kletsen met vriendinnen.

8 Dingen die ik niet leuk vind

Dat ik soms erg bot (soms te) kan reageren, regen, sneeuw die niet blijft liggen, iets niet vinden wat ik zoek, geen inspiratie hebben, geen thee hebben, moe zijn en vroeg uit bed moeten. Eigenlijk nog veel meer.

7 Plekken waar ik graag ben

In bed, mooie plekjes, goedkope winkels, mijn kamer, als het regent op droge plekken ;), waar leuke dingen gebeuren en bij mijn ouders en broertje.

6 Manieren om mijn hart te winnen

Lief zijn, je zelf zijn, niet stoer doen, (pff lastig...), leuke dingen willen doen, gezelligheid kunnen maken en serieus kunnen praten.

5 Plaatsen en/of landen waar ik nog (terug) heen wil

(terug) Zwitserland,  (naar) Spanje, (naar) Maastricht, (naar) het drielandenpunt van Nederland, België en Duitsland, (terug) Italië.

4 Dingen of personen waar ik niet zonder kan

Mijn vriendinnen, mijn mobiel, mijn ouders en mijn broertje.

3 Lievelingsliedjes (in willekeurige volgorde)

Happy Pharrel, Make it Shine victouris/Victoria Justice en Girl Up Victoria Justice.

2 Wensen

Terug naar Zwitserland voor mijn gezondheid (gewoon vakantie) en werk waar ik het naar mijn zin heb.

1 Laatste woord

Klaar :)

Wat zijn jullie 5 landen waar je nog (terug) heen wil?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97