zondag 13 maart 2016

Week Xarifa #2

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een week overzicht voor jullie! Want ik daar heb ik gewoon zin in ;)! Laten we snel beginnen!


Maandag 7 maart 2016

Het was lekker weer! Echt lente weer!


Dinsdag 8 maart 2016

Ook deze dinsdag was het tijd voor folders te lopen.

En ook ben ik op school geweest.


Woensdag 9 maart 2016

Tijd om mijn intake gesprek voor te bereiden, met een lekker kopje thee er bij.


Donderdag 10 maart 2016

Donderdag had ik mijn intake gesprek, voor helpende zorg en welzijn niveau 2. En ik ben aangenomen!


En daarvoor had ik natuurlijk stage. Ik heb weer veel dingen gedaan, waaronder brood gegeven.


Vrijdag 11 maart 2016

Vandaag ben ik eerst met de trein naar mijn oude middelbare school geweest. Met de trein.


En daarna naar De Verrassing. Dat was erg leuk. 


Zaterdag 12 maart 2016

Ik kwam dit plaatje tegen van Loesje, wat ik ook even met jullie wil delen. 


En ik heb folders ingevouwen. 


Zondag 13 maart 2016

En vandaag heb ik onder andere een kaartspelletje gedaan, ik weet alleen niet meer hoe het heet.


Hebben jullie deze week nog leuke dingen gedaan?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97