dinsdag 19 april 2016

15 reisdilemma's tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een reisdimma tag voor jullie. Omdat het bijna vakantie is, en daarna al weer snel zomer vakantie zal zijn vindt ik het wel toepasselijk. Ik Laten we snel beginnen!



  • Zonvakantie / wintersport; Zonvakantie, dan kan je tenminste de hele dag niks liggen doen, bruin worden zonder iets te doen.
  • Vakantie aan de kust / Vakantie in het buitenland; Buitenland! Ik vind de culturen leuk, de talen grappig klinken en ik hou van dingen bezichtigen, dus ook het strand :P.
  • Europees eten / Aziatisch eten; Europees eten, ik hou niet zo van pittig eten, of tenminste, ik zou er heel erg aan moeten wennen, en daar ben ik stiekem wel te lui voor dus doe dan maar Europees eten.
  • Weg met vriendinnen / Weg met partner; Nu zou ik zeggen, met vriendinnen, maar misschien als ik een partner heb dat ik dan wel met hem op vakantie ga.
  • Actieve vakantie / Luier vakantie; Van allebei een beetje, een vakantie is ook om uit te rusten, dus dat is voor mij eigenlijk heel belangrijk.
  • Azië / Afric; Afrika, de wilde dieren zien. Maar stiekem wil ik ook wel naar Azië om daar een beetje van gezien te hebben hoe ze daar leven.
  • Barcelona / Rome; Barcelona. Dat lijkt me leuk om naar toe te gaan, allebei wel, maar als ik moet kiezen hé, dan ga ik voor Barcelona.
  • Hotel / Camping; Camping, dan spreek je ook andere mensen, die bij jou op de camping staan. Als je in een hotel bent spreek je alleen de persoon waar mee je weg bent als je die al bij je hebt.
  • Citytrip / Natuurvakantie; City trip. Dat is het wat in mij op komt. Gewoon steden kijken lijkt mij geweldig!
  • Wereldreis / De wereld zien in meerdere keren; De wereld in meerdere keren zien. De wereld loopt toch niet zo maar weg, en ik kan niet zo lang zonder mijn ouders, broertje en vriedinnen.
  • Nooit meer reizen / Nooit meer je vrienden zien; Nooit meer willen reizen. Anders wordt ik ongelukkig zonder vrienden denk ik.
  • Weg met de auto / Weg met het vliegtuig; Weg met de auto. Dan zie je nog wat van de wereld. Maar als ik echt niet anders kan zou ik met het vliegtuig gaan.
  • Backpacken / Cruisen; Badpacken, dat lijkt me erg spannenend om te doen. Al die avonturen.
  • Alles regelen / Op de Bonnefooi; Op de bonnefooi, er zullen genoeg mooie campings zijn!
  • Roadtrip / Op een plek blijven; Roadtrip, dan zie je veel plaatsen die je anders nooit ziet!

  • Zouden jullie een keer uit de lijst tags een tag voor mij willen kiezen? Dan krijg je veel meer antwoorden die je misschien wel van mij wil weten dan wat ik nu voor informatie geef. Laat het me weten via de reactie's of de mail.

    Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

    P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97