zaterdag 16 april 2016

Challenge 2 boterhammen eten #3

Hoi allemaal!

Afgelopen week heb ik eigenlijk niet zo heel veel met de challenge gedaan. Ik was nog steeds niet helemaal fit, en ik was ook misselijk in de ochtend. Dus daarom had ik niet heel erg veel trek in 2 boterhammen. Ik ben het ook 1 keer vergeten. Dat was na 2 dagen dat ik best wel misselijk was, en me er dus niet aan gehouden heb. Ik heb het af gelopen week op donderdag, vrijdag en zaterdag aan gehouden. 2 boterhammen eten, het was toen best wel lekker eigenlijk! En ik zat weer vol! Dat vond ik fijn! Dit is en was mijn ontbijt de afgelopen tijd en tot 1 mei.


Dit is het ontbijt, twee boterhammen met willekeurig ontbijt, en een glaasje melk of thee.

Ik kies elke dag weer wat anders voor op brood, of tenminste, ik doe mijn best om elke dag wat anders te doen. Maar vaak lukt dat niet, want ja het is ochtend, en ik ben toch geen ochtend mens. En het ligt er ook aan wat er in huis is. Ik lust niet alles, al zou het soms handig zijn als ik wel alles lustte.

Wat eten jullie in de ochtend?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97