zondag 3 april 2016

Eerste rijles

Hoi allemaal!

Ik heb gister mijn eerste rijles gehad. Dat vond ik best spannend! Ik wist niet wat ik precies wat ik zou kunnen verwachten, mijn ouders hebben natuurlijk wel iets vertelt, maar ja die hebben al meer als 20 jaar terug gelest. Dus misschien was het nu wel heel anders. Dat was dus niet zo. Maakt niet uit veder. Ik vindt het juist wel grappig. Nu kan ik gelijk mijn borden gaan oefenen voor mijn theorie cursus dag. Dat vindt ik wel fijn. Ik heb gister leren sturen (nog niet dat het perfect gaar ofzo, maar het is een begin). Ook heb ik de auto in de eerste versnelling mogen zetten, en de koppeling in gedrukt. Ik moest de stoel heel ver naar voor zetten omdat ik niet de langste ben, en de de auto best wel lang is voor mijn benen. Volgens mijn vader zat ik heel dicht op het stuur. De auto waar ik en reed was een Audi, ik heb geen idee welk type, ik weet alleen het merk. De auto was best wel hoog overigens, dat was wel wennen, want mijn vader heeft een lage auto.



Bij deze foto was ik alweer klaar met de rijles, maar ik wou nog even een foto maken van achter het stuur vandaan. Mijn vader heeft ook foto's gemaakt. Dat was van buiten naar binnen. Dat zijn ook hele mooie foto's, maar ik heb ze (nog, ik moet er even om vragen) niet binnen. Als ik ze binnen heb laat ik ze zien! Ik rij bij Autorijschool RVVO. Deze rijschool bevindt zich in Bodegraven. Ik weet nog niet echt waar ik zal gaan rijden in welke plaatsen.

Mijn volgende rijles is pas weer op 13 april. Ik kijk er zeker weer naar uit om te gaan rijden!

Inspireer ik jullie al om ook te beginnen met de auto? Al is het maar de theorie uit boeken als je nog niet voldoet aan de regels van jou land, dan heb je alvast een voorsprong en kan je misschien wel eerder beginnen!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Mijn je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97