zaterdag 23 april 2016

Leuke mededeling!

Hoi allemaal!

Het is weer zover!!!! Ik ben opzoek naar een gastblogger! Er moeten nog 65 mensen op Xaar's Wereld komen en dan zijn er zit ik aan de 2000 pagina weergave! Dat vindt ik eigenlijk al best wel snel, gezien het feit dat ik nog geen 4 maanden bezig ben. Ik ben er wel héél erg blij mee! I love it! Maar ik heb natuurlijk in het begin met jullie afgesproken dat bij elke 500 pagina weergave er een gastblogger mocht komen! Dus wil jij een keer proberen om een blog te schrijven? En heb je ook al een idee waar over? Dan kan je dat hier onder in de reacties zetten wat je van plan bent, maar stuur dan mij ook zeker een mailtje! Want dan kan ik contact met je opnemen als jij hem mag gaan schrijven! Dus wat moet je doen om mij te breiken als je een blog wilt schrijven:


  • Stuur een mailtje naar: Xaar's Wereld.
  • Zet het onderwerp in de mail.
  • Waarom wil jij graag een blog voor mij schrijven?
  • En of ik je naam mag vermelden in de blog.
Durf jij niet zo goed een blog te schrijven? Maar wil je wel dat er een blog over iets wat jij interessant vind in de reactie's zetten. Ik lees ze altijd, en probeer altijd een reactie terug te geven. Dat is namelijk wel zo leuk. Toch? 

Dit was even een korte mededeling, en vanavond komt de echte blog online! Veel succes.

Heb jij al een leuk idee?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97