donderdag 7 april 2016

No make-up tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie klaar staan. Het gaat over make-up. Want zoals jullie misschien wel weten draag ik bijna geen make-up. Daarom vind ik het leuk om het met jullie daar over te hebben. Ik zal binnenkort weer een beauty tips maken.

1. Draag je vaker wel of geen make-up? 

Ik draag vaker geen make-up dan wel.

2. Noem een make-up product waar je niet zonder kan. Als ik make-up draag is dat mascara.

3. Noem een make-up product waar je wel zonder kan. 

Lipstick. Ik heb het wel, maar gebruik dan kan je vragen of ik ziek ben.

4. Voel je je zelfverzekerd zonder make-up?

Ja, want ik draag het bijna nooit make-up.

5. Welk gedeelte van je gezicht vind je het mooist? 

Ogen, die zijn lekker bruin.

6. Waar ga jij niet zonder make-up naar toe?

Een disco als ik daar naar toe ga.

7. Waar ga jij wel zonder make-up naar toe?

Overal al behalve de disco.

8. Mag iedereen jou zonder make-up zien?

Ja, graag zelfs, want ik kan toch niet zo goed tegen make-up.

9. Dilemma: Een week geen make-up dragen of een week lang je make-up door je vriend laten doen? 

Een week zonder make-up.

Dit was mijn blog. Willen jullie nog meer tags zien, die ik nog meer kan invullen? Ga dan naar: Tag.



Groetjes Xarifa van Xaar’s Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97