maandag 25 april 2016

Project Prep

Hoi allemaal!

Nu ik 2 weken vakantie heb, ben ik aan het lezen geslagen! Ik vind dat altijd wel lekker. Dan hoef je niet persee ergens aan te denken. En het maakt mijn hoofd lekker leeg.

Op dit moment ben ik bezig in Project Prep, zoals jullie in mijn blog van zaterdag hebben kunnen lezen. Ik ben nu ongeveer op de helft denk ik. Project Prep gaat over de 13 jarige Isabel die niets over kleren snapt. Het is haar een groot raadsel hoe je goed gekleed naar school gaat. Ze besluit daarom een app te maken voor de mensen die net als haar geen verstand hebben van mode. Ze vraagt haar vriendin Kate om hulp, want die heeft daar wel verstand van.


Ik heb het boek nog niet helemaal uit maar ik ben er wel van overtuigt dat veel mensen eigenlijk wel een beetje moeten lezen, want ik haal hier veel inspiratie uit. De inspiratie dat wat je ook wilt, er volledig voor moet gaan, en ongeacht de mening van andere. Het is namelijk jou droom, jou wens, en je niet van de wijs moet laten brengen, door wat andere er van vinden.

Het boek is geschreven door Niki Smit, naar het idee van technologie-ondernemer Janneke Niessen.

Lezen jullie graag?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97

P.P.S. Ik ben weer opzoek naar gastbloggers! Wil je weten wat je moet doen? Klik dan hier voor de link.