donderdag 21 april 2016

Vragen

Hoi allemaal,

Zoals jullie gister gemerkt hebben, heb ik gister geen blog kunnen plaatsen. Het internet doet op mijn computer doet raar. Ik vind het heel vervelend. Want ik kan ook minder mijn huiswerk doen, want soms heb ik daar ook internet voor nodig. Ik hoop dat het nu op gehouden is en dat ik vanaf vandaag weer gewoon op internet kan.

Hebben jullie nog speciale wensen voor mijn blog? Want ik zou graag artikelen willen plaatsen wat jullie ook aanspreekt. Dat vindt ik belangrijk. Niet alleen voor mij zelf, maar ook voor jullie. Ik wil me graag verdiepen in wat jullie leuk vinden! Dus wat zouden jullie nog heel erg graag zien hier? Ik heb volgende week en die week daarna vakantie, dus ik kan veel artikelen gaan plaatsen, maar ik ga ook zeker weer proberen om een vlog te maken. Nu zonder tekst in het beeldscherm haha. Ik hou jullie op de hoogte!


Hebben jullie nog tips voor een vlog?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97