dinsdag 3 mei 2016

Auto theorie cursus | Auto theorie examen

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik de theorie cursus gedaan voor rijbewijs B, onder andere de auto dus, mijn hoofddoel is hem ook te gebruiken voor de auto! Ik moest daar vanmorgen 5 uur mijn bed uit. Ik heb jullie gister beloofd om mijn dag op Social Media te delen. Het is me niet helemaal gelukt, maar wel veel!

Het begon dus vanmorgen om 05:00.

Om 05:45 was het tijd om te gaan. Ik had voor onderweg een kopje thee mee genomen een een flesje water. Kortom ik was goed voorzien!

Om 06:15 zat ik in de trein onderweg naar Utrecht! Ik had een krantje (ik heb hem uit eindelijk niet gelezen, ik was mijn papiertje vergeten met alle tijden hoe laat ik de bus had dus heb hem daar voor gebruikt :P) en het flesje water, de thee was al op toen ik al in de trein zat.


Toen zat ik in de bus onderweg naar de locatie!

En toen heb ik pas weer een foto gemaakt toen ik klaar was met het examen. Ik heb het helaas niet gehaald. :(, kortom ik moet hem nog een keer over gaan doen. Maar dat ga ik zeker doen! Dit krijgt dus nog een vervolg ;).


Hoe is het met jullie theorie?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.