zaterdag 21 mei 2016

Challenge 48 uur niet op social media/mobiele telefoon | Deel 1

Hallo allemaal!

Ik doe sinds gister de challenge om 48 uur niet op social media of mijn mobiele telefoon te zitten. Ik mag dus helemaal niks. Niet achter Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube, Twitter en ik mag zelfs mijn niet een blog schrijven. Daarom heb ik hem ook gister geschreven. Maar natuurlijk schijf ik in de tijd van nu. Mijn moeder denkt dat ik het best moeilijk heb om zo zonder mijn mobiel. Ik kan het natuurlijk nu niet vertellen hoe ik het ervaar. Daarom doe ik het ook morgen hoe ik het ervaren heb. Ik heb gelukkig genoeg andere dingen te doen, de komende 48 uur.

Zoals:
  • Folders invouwen
  • Kaartjes kleuren voor postcrossing
  • Scouting
  • Met een vriendin naar de Mcdonalds in Alphen aan den Rijn.
En nog veel meer! Als deze blog online komt heb ik al het een en ander natuurlijk gedaan. Morgen horen jullie veel meer van mij!

Hebben jullie ook wel eens een 2 dagen zonder mobiel gedaan?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

 P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.