zondag 22 mei 2016

Challenge 48 uur niet op sociale media/mobiele telefoon | Deel 2

Hoi allemaal!

Vrijdag middag om 16:30  ben ik de challenge aangegaan om 48 uur niet op mijn mobiele telefoon en sociale media te gaan. Dat was nog best lastig eigenlijk.Want ik had toch de hele tijd de neiging om even op Facebook te gaan of op Snapchat. Maar ik wou graag winnen van mijn gevoel. En ik kan jullie vertellen dat het gelukt is! Ik heb tot vandaag 16:30 niet op mijn mobiel gezeten, en ook niet op sociale media. Ik ben best wel trots op me zelf. Want mijn moeder en broertje dachten dat niet dat ik het zou halen. Mijn broertje dacht zelfs dat ik het om 17:15 al opgegeven zou hebben. Niet dus! Ik heb precies gedaan wat ik moest doen. 48 uur niet op mijn mobiele telefoon zitten en niet achter sociale media.


Kunnen jullie zo lang zonder jullie mobiele telefoon of sociale media?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

 P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.