maandag 16 mei 2016

De blogger dilemma | tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een blogger dilemma tag voor jullie. Dit zijn dus verschillende dilemma's voor een blogger van jullie. Veel plezier met lezen!

Nooit meer tekst of nooit meer foto’s op je blog? Hmm, geen foto's meer denk ik. Dat scheelt een hoop tijd.
Altijd een huilbui als je je blog bezoekt of altijd 30 minuten moeten wachten op je blog? Altijd 30 minuten wachten op een blog wachten. Dat heb ik op het moment zo ie zo.
Je blog bestaat voor een groot gedeelte uit advertenties of je kunt niet meer reageren op de reacties die je ontvangt. Niet meer kunnen reageren op jullie reactie's. Ik vind advertenties zelf verleend. Dus dan geen advertenties natuurlijk!
Geen social media of geen mailbox? Geen mailbox, want ik kan natuurlijk alles ontvangen via Social Media.
Je foto’s zijn onwijs wazig of je hebt altijd witregels tussen de zinnen op je blog. Wazige foto's, al die wit regels zijn onduidelijk. 
Je artikel blijft maximaal 12 uur staan op je blog of je mag maar twee uur in de week bloggen. Maximaal 12 uur online staan. Want anders verveel ik me in de avond.
Je mag niks persoonlijks kwijt op je blog of je layout is heel simpel en wit. Een layout is wit en simpel.
WordPress of Blogger houdt geen spam tegen of Bloglovin werkt niet. Wel spam op mijn blog. Ik weet niet eens wat Bloglovin is. Dus ja, dan heb ik geen keus.
Je artikelen moeten altijd rijmen of je hoort alleen maar negativiteit in je hoofd als je een artikel schrijft. Dat mijn artikelen altijd rijmen. Van die negativiteit wordt je depressief.
Je moet reclame maken over je blog aan iedereen die je spreekt op een dag of je moet elke dag een shirt aan met: ‘bezoek mijn blog Xaar's Wereld'. Het shirt. Dan kan ik ook niet vergeten dat ik reclame maak.

Wat zouden jullie doen als jullie een blog hebben, een shirt met reclame maken of zelf bij elke persoon die je spreekt reclame maken?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.

Wil je dat ik meer tags invul? Kies dan uit een van deze tags: Tags