vrijdag 13 mei 2016

Een bezoekje aan Avifauna

Hoi allemaal!

Vandaag had ik weer gewoon een stage dag. Maar niet zo maar eentje. Want, we gingen naar Avifauna. Avifauna is een vogelpark, met daar allemaal dus vogels uit veel verschillende landen! Dit is een vogelpark bij mij en mijn stage plek in de buurt. Dat is was heel erg gezellig! Ik laat aan jullie de foto's zien vandaag! En dat is dan mijn blog! Ik weet namelijk maar bij 1 foto iets te schrijven. Veel kijk plezier!







De laatste foto was dus bij de apen. Ze hebben hier een mannengroep, omdat in veel dierenparken alleen maar vrouwengroepen van apen zijn, worden bij Avifauna de mannen apen opgevangen en is het dus een mannengroep. Het zijn leuke beesten!

Zijn jullie wel eens bij een vogelpark geweest?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.