zondag 29 mei 2016

Je ergens op verhuigen

Hoi allemaal!

Ik heb vandaag wat besteld! Iets heel leuks! Of tenminste ik vind het mega leuk! Ik ga nog niet verklappen wat het is. Ik kan jullie bijna beloven dat ik daar een filmpje over ga maken, en op YouTube zal zetten. Dus, mijn eerste video komt online! Daar heb ik best wel veel zin in eigenlijk. Maar ik ben er ook wel zenuwachtig voor. Jullie zullen het zo snel mogelijk te weten komen! Ik hoop dat ik het woensdag kan bewerken en op YouTube ga proberen te zetten. Daar over hou ik jullie op de hoogte! Dat beloof ik jullie. Echt waar!

Ik kan jullie alvast een ding verklappen. Als de video lukt, komen er nog veel meer video's aan! Als het goed is komt morgen het pakketje binnen... Ik zal morgen op mijn Instagram (Xaar's Wereld) en op Snapchat (xarifa97) een foto plaatsen van het pakketje!

Voor wat zijn jullie het meest zenuwachtig bij wat je besteld?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.