maandag 23 mei 2016

Kort maar krachtig | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een kort maar krachtige blog/tag voor jullie! Zo leren jullie mij weer een beetje kennen. Of tenminste dat hoop ik! Veel lees plezier!

Stom: Als het regent en je wilt/moet naar buiten
Aller stomst: Je op de fiets naar school zit en het begint keihard te regenen.
Dag met een gouden randje: De dag waarop ik hoorde dat ik aangenomen was op het MBO.
Leukste liedje: Op dit moment is het Zero To Hero van Ariana Grande voor de film Hercules.
Houd van: Lekker gek doen.
Nooit gedacht: Dat ik niveau 2 mag gaan doen.
Genieten: Een lekker zomerse dag met een pindakaas ijsje.
Bang voor: Dat je in een achtbaan zit en de achtbaan een storing krijgt als je in een looping zit of iets anders waarbij je op de kop hangt.
Hekel aan: Regen als je buiten bent.
Lekkerste weer: 20 graden.
Leukste leeftijd: 18
Spijt van: Ik kan nu eigenlijk niks bedenken...
Geen tijd voor: Eigenlijk deze blog (Schaam)
Lekkerste eten: Pizza
Fijnste vakantieland: Euh... Italië denk ik...
Vreselijk goor: Poep van iemand anders
Mezelf een duwtje geven: In wat ik precies wil.
Wil nog: Naar Amerika.
Mis een beetje: Dat een dag niet langer duurt.
Dansen: Ja het liefst de hele dag door.



Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

 P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.

Willen jullie dat ik nog meer tags invul? Ga dan voor inspiratie naar:  Tags