donderdag 26 mei 2016

Opzoek naar een gastblogger!

Hoi allemaal!

Ik ben een beetje laat. Máár... ik heb leuk nieuws! Nog 11 pagina weergave's en dan zijn er weer 500 bezoekers bij. Dus dan zijn er 2500 paginaweergave bereikt! Dat vind ik zo leuk! Dat betekend dus dat er een gastblogger mag komen! Geef je snel op. Want het kan zo maar eens zijn dat hij morgen al online kan komen!

Kijken jullie snel op deze blog voor wat je moet doen.

Het is best snel gegaan. Want in het is in een halfjaar is 2500 paginaweergave best snel, dat hebben denk ik niet veel mensen. Ik ben ook best trots op me zelf dat het zo snel is gegaan. Ik ben jullie dus dankbaar dat jullie elke keer terug komen!

Succes met het schijven van een blog. En ik hoop dat er veel mensen een blog sturen.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.