zaterdag 7 mei 2016

Warm

Hoi allemaal!

Is het bij jullie ook zo lekker weer? Hier is het vandaag zo'n 26 graden geweest gemiddeld. Dat is best lekker voor deze tijd van het jaar! Maar ook wel een beetje warm. Voor in Nederland dan. Vinden jullie ook niet? Gelukkig worden we er in Nederland wel bruin van :) (als je niet snel verbrand). Daar ben ik altijd wel blij mee! Ook vind ik het fijn om lekker lang weer buiten te zitten. Wij zitten dan altijd in de tuin. In de voortuin als het in de achtertuin te warm is. Of als het te warm is bij ons in de achtertuin, dan gaan we of naar het parkje, of naar een meertje bij ons vlakbij. Omdat het daar lekker verkoelend is, daar is ook water, dus kan je pootje baden. Dat vinden mijn voeten altijd heel erg lekker!



Verbranden jullie snel?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.