zaterdag 28 mei 2016

Wat moet ik vandaag aan? | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik de tag Wat moet ik vandaag aan? klaar staan. Het is een leuke tag over kleding. Veel plezier met lezen!


  • Wat heb je aan vandaag? Een t-shirt met een lange spijkerbroek. Ik ben het moment niet echt van de korte broeken.
  • Waarom heb je vandaag aan wat je aan hebt? Omdat de kans bestaat dat het vandaag ging/gaat onweren bij ons in Nederland. Dus ik heb ook een beetje voor de zekerheid een lange broek aan getrokken.
  • Hoe besluit je wat je aandoet? Door een avond van te voren te kijken waar ik zin in heb om aan te trekken, en kijken hoe warm het de volgende dag wordt. 
  • Heb je bepaalde dagen in de week dat je een kledingstuk aantrekt? Nee eigenlijk niet, ik kijk dus gewoon naar het weer en waar ik zin in heb.
  • Trek je bepaalde kledingstukken aan bij een bepaalde stemming? Nee eigenlijk ook niet. Saai hé?
  • Leg je voor dat je naar bed gaat klaar wat je de volgende dag aandoet? Of doe je het anders. Ik leg het inderdaad klaar voor dat ik naar bed toe ga. Want anders moet ik de volgende dag eerder opstaan. (En daar heb ik eigenlijk ook niet veel zin in ;) )
  • Wat doe je met kleding als je je ’s avonds uitkleed? Naast mijn bed leggen. Dan hoef ik er niet persee uit om me om te kleden.
  • Kleed je jezelf om als je van je werk of uit school komt? Nee, want ik kan gewoon naar school de kleding aan die ik wil.
  • Hangt kleding in je kast op kleur of door elkaar? Door elkaar. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
  • Welk kledingstuk hangt niet in je kast maar zou je dolgraag willen hebben? Iets van een bekende mode ontwerper.
  • Houd je een winter en zomer garderobe aan? Nee, ik trek er gewoon een vest overheen aan en klaar is Xarifa :)
  • Wat doe je met kleding die je niet meer draagt? Gewoon laten hangen. Misschien wil ik het over een paar jaar wel weer aan. Wie weet.
  • Wat is je lievelingskledingstuk? Geen idee, ik vind al mijn kleren wel heel erg leuk!
  • Waar koop je het meest online of in een winkel? In de winkel. Ik wil het kunnen passen.
  • Van welk kledingstuk kun je maar geen afscheid nemen. Geen idee eigenlijk. Ik vind al mijn kleren zo leuk!
  • Van welke kledingkeuze heb je wel eens vreselijk spijt gehad? Dat heb ik eigenlijk niet. Ik koop alleen maar kleren die ik leuk vindt.
  • Heb je een vaste plek in huis om je tas neer te zetten of zet je hem random weg? Die zet ik random weg, en dan als ik denk ik neem het mee naar boven neem ik het mee.
  • Dit doe ik beslist nooit aan.. Een jurk of een rokje. Dat vind ik (nu 2016) echt niet leuk.

  • Dit is mijn blog. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! 


    Ruimen jullie je kast wel eens op?

    Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

    P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.


    Wil je meer tags zien? Ga dan naar: Tags