vrijdag 10 juni 2016

Dingen over mezelf | Tag

Hoi allemaal!

Ik heb vandaag een tag voor jullie die ik samen met mijn broertje van deze blog heb bedacht. Dit zijn dus vragen die ik over me zelf moet beantwoorden. Het zijn maar 7 vragen, maar meer wisten we niks te bedenken. Laten we maar snel beginnen met de blog!

1. Ben je muzikaal? Nee, ik ben niet echt muzikaal. Ik heb de motivatie niet om te gaan oefenen op wat ik bespeel.

2. Wat zou je jezelf willen aan leren? Dat ik uit me zelf al mijn huiswerk niet op het laatste moment ga doen. Dus al als ik gelijk uit school kom ga doen.

3. Wat vind je van jezelf wat je goed kunt? Ik vindt dat ik goed kan kleuren/tekenen.

4. Hoe wil je over vijf jaar bereikt hebben? Ik wil over vijf jaar mijn niveau 2 diploma hebben gehaald. En mijn eigen bedrijf gestart hebben.

5. Noem een ding wat je wilt gedaan hebben voor dat je geen blogs meer gaat publiceren? Dan wil ik een vlog gemaakt hebben. Het liefst nog meer. Natuurlijk voor deze blog.

6. Wat vind je het lastigst om 2 dagen niet te doen? Achter mijn mobiel/sociale media. Omdat ik bang ben om iets te missen.

7. Wat zou je zelf willen uitvinden? Een tijdmachine. Dan wil ik weten hoe het met mij is over bijvoorbeeld 50 jaar. En kijken of ik het tegen kan gaan.

Wat zouden jullie willen bereiken over vijf jaar?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.