woensdag 29 juni 2016

Haar weer wat korter en auto theorie

Hoi allemaal!

Ik ben gister weer naar de kapper geweest, zoals jullie konden lezen. Er is een klein beetje van! Kijk maar!



Het is echt maar een klein beetje, want alleen de dode puntjes zijn er van af.

Morgen ga ik weer naar Utrecht toe. Dan ga ik weer op voor mijn auto theorie. Ik hoop dat ik het morgen wel ga halen! Het zal nu wel iets makkelijker zijn, want ik heb nu meer rijlessen gehad, en alle theorie heb ik nog een beetje in mijn hoofd zitten. Ik hoef nu gelukkig maar de helft te betalen, want ik heb al een keer mee gedaan! Makkelijk. Nu maar hopen dat alles op Utrecht Centraal Station mee werkt, want ze zijn daar zo aan het verbouwen. Ik zal nu alleen op Snapchat (xarifa97) en Instagram (xaars_wereld) alles bij houden. Ik ga het weer doen bij TurboTheorie.

Ook ga ik morgen vloggen, ik hoop dat het monteren dan wel goed gaat.
Wanneer gaan jullie weer naar de kapper?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.