dinsdag 14 juni 2016

Hoe voel je je vandaag? | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie! De tag Hoe voel je je vandaag?. Ik wens jullie veel plezier met lezen!

1. Hoe voel je je vandaag? Mwa, ik heb best wel last van me keel, een beetje hoesterig en ik heb hoofdpijn. 
2. Wat zou je anders doen met de kennis van nu? Geen idee. Misschien meer optijd mijn huiswerk doen. Zo hoef ik op het eind niet veel in te halen.
3. Van wie heb je het meest geleerd? Van mijn autsiste vriendin. Dit is om te kijken wat er ook anders kan.
4. Heb je nog dromen, zo ja welke? Om ooit mijn eerste video te plaatsen op mijn YT kanaal.
5. Aan wie of wat erger je je? Ik erger me er aan als je weet dat je gebeld gaat worden, dat je dan niet gebeld wordt.
6. Wat vind je werkelijk belangrijk in het leven? Dat ik mijn school haal. Met wat voor opleiding dan ook.
7. Welke eigenschap waardeer je het meest bij een vriend(in)? Dat je je verhaal kwijt kan zonder dat ze gaan lachen.
8. Welke eigenschap waardeer je het meest bij jezelf? Dat ik geduldig ben. Zo kan iedereen bij mij terecht.
9. Wat is je levensmotto? YOLO; You Only Live Once

10. Waar ben je trots op/blij mee? Dat ik nu al weet dat ik voor dit jaar mijn diploma kan ophalen op school.
11 .Welke vraag ontbreekt er nog in dit rijtje? Voor mij niks. Ik vind alles prima zo!
Wat is jullie levensmotto?
Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.

Wil je dat ik meer tags in vul? Ga dan naar: Tags