maandag 13 juni 2016

Hoera!!!!

Hoi allemaal!

Ik heb vanavond te horen gekregen dat ik geslaagd ben! Oké, ik moet wel nog even iets opbiechten, ik moet de laatste dingetjes nog maken en inleveren. Maar alle examens zijn voldoende, dus als ik alles heb ingeleverd mag ik gewoon mijn diploma gaan ophalen! Ik ben zo blij! We hebben natuurlijk gelijk de vlag opgehangen! Kijk: (alleen mijn tas is niet te zien, maar goed vooruit)


Met dank aan mijn moeder voor deze foto! Ik heb vandaag een korte blog voor jullie, ik weet het, maar ik heb afgelopen nacht niet heel goed geslapen, dus ik ga op tijd naar bed toe. Zodat ik morgen weer uitgerust ben, en hopelijk kan ik dan weer morgen een lange blog schrijven!

Hoe is het bij jullie op school?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.