maandag 27 juni 2016

Netflix | Ook ik ben begonnen

Hoi allemaal!

Ik ben gister begonnen met Netflix. Dus het is zo ver, ik kan allemaal series gaan kijken die ik boeiend vind. Gewoon lekker op bed, of beneden met oortjes in, als mijn broertje iets wil zien of een van mijn ouders. Ik vindt het nu al handig! Zo kan ik lekker kijken wat ik wil en ik hoef met niemand rekening te houden! Ik ben begonnen met GossipGirl, ik kijk nu steeds kleine stukjes, het is namelijk zo, steeds dan ben ik ergens nodig, of gaan we iets met het gezin doen, dus ik heb de eerste aflevering nog niet helemaal af, maar ik vind het nu al helemaal leuk! Ik kan de hele maand gratis kijken. Dus als het bevalt kan ik het blijven doen zo lekker op Netflix! En nu het zomer vakantie is/wordt is het helemaal fijn want dan zit ik niemand in de weg als ik boven ben.

Misschien lezen jullie het al, ik begin verslaafd te worden, hihi :).


Zijn jullie ook lid van zo'n site?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.